Translate

dinsdag 21 oktober 2014

rdvv 2010 14watt pwm

rdvv rdvv 14watt pwm






9 opmerkingen:

  1. Gelieve, kunt u de HEX-bestand te posten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry but i don`t have the hex-code for this transmitter ...only for the other transmitters

    BeantwoordenVerwijderen
  3. please file pcb layout sprint 5 for musicmsnia1066@gmail.com thank you

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kan hem posten eventueel..grtzz rdvv

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erik Jan, kan jij hem posten, misschien ook de layout en hexfile? Kijk maar, ik weet niet of jij dit nog leest en bijhoudt. Groet, Harm.
    Eventueel mijn email:
    tubewizzard@gmail.com

    Alvast dank en laat eens wat van je horen, zo'n tijd geleden. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ rdvv als je hem erbij wil zetten of ff mailen graag dank u
    mvg martin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @rdvv en @Martin, als jullie de lay file -in jullie archief- hebben, is er een mogelijkheid om deze mij te sturen? Kan eventueel ruilen of retourmateriaal leveren daarvoor. Grt, Harm.
    email: tubewizzard@gmail.com
    @Martin, neem ander graag even contct op via email. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. please if possible send lay file and hex file for me too
    hector.moradi@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. please if possible send lay file and hex file for me too

    oselsan.net@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen